Lägga till telefonnummer på bef. IP

Jag kan inte lägga till telefonnummer på bef. IP, är det bara något som vissa kan?

/ Andreas

Andreas

Kommentarer

  • Hej Andreas,

    vad får du för felmeddelande när du försöker?

    Det är inte några andra kriterier än för att ändra andra uppgifter, dock kommer allt att modereras en sväng innan det publiceras.

    Mvh

    Koordinater.se
  • Det ser ut som en ruta ska "poppa" upp men den är bara helt svag, går knappt att läsa vad det står i den , ännu mindre att skriva något i den!

    Andreas
  • Vad använder du för webbläsare?

    Koordinater.se
  • I.E 7

    Andreas
  • Hej,

    testade precis i IE 7 och får då samma fel som du, så tyvärr får vi nog konstatera att det är ett fel som uppstår i IE 7, i IE8 fungerar det, samt i Firefox och Chrome.

    Kan inte lova att vi fixar det inom en snar framtid dessvärre.

    Mvh

    Koordinater.se
  • Ok då vet jag.

    Andreas