Kvalitetskontroll

Hur sköter ni kvalitetskontroller på era intressepunkter?
Bara i min närmaste omgivning (10 km) har jag hittat 3 bensinstationer som är nerlagda sedan ganska länge och jag saknar också ett par stycken.

Resultatet är att jag inte vågar hämta något från er vilket är synd eftersom sidorna ser väldigt ambitiösa ut och verkar vara lättanvända.

Tråkigt, men jag behåller kontot och länken en stund och kollar om kvalitén förbättras.

Vänligen:
---/Thomas

Thomas

Kommentarer

  • Hej Thomas,

    för att veta om en intressepunkt förändrats är vi beroende av att alla medlemmar rapporterar in förändringar som upptäcks.

    Vi har ingen möjlighet att frekvent kontrollera samtliga intressepunkter i vår databas tyvärr.

    Så rapportera gärna vilka bensinstationer som saknas så kan vi hålla databasen pålitlig.

    Tack för hjälpen!

    Mvh

    Koordinater.se