Kordinater

Benstockens Parkering har felaktiga kordinater enligt kartbilden som kommer upp i samband med att man söker.
Hlsn
Lasse

Lasse Björk

Kommentarer

  • Hej Lasse,

    Tack för noteringen. Vi är mycket tacksam för hjälp med att positionera intressepunkter på korrekt ställe på kartan.
    Du kan själv föreslå en justering av positionen genom att gå in på intressepunkten och klicka på fliken "Editera". Där kan du även förslå en mängd andra ändringar och tillägg för att göra intressepunkten så bra som möjligt.
    Tack för hjälpen.

    Koordinater.se
  • Hej Vilka koordinater har Kanalgränd 8 Sandviken
    MVH
    Karl-Erik Gustafsson