Inloggn problem

Hej

Vänl skicka inloggningsuppgifter kommer ej in med dem som ska återställa

Tomas

Kommentarer

  • Hej Tomas,

    Vad har du för mailadress/ användarnamn registrerat hos oss?

    Mvh

    Fredrik

    Koordinater.se
  • Tomas
  • Hej Tomas,

    jag kan inte hitta något fel, har testat med lite olika användare och kan få nytt lösenord och logga in med detta.

    Jag beställde ett nytt lösenord åt dig, om det inte går nu heller kan du gärna skicka vidare lösenordsmailet till mig: fredrik.bergstrom@koordinater.se

    Mvh

    Fredrik

    Koordinater.se
  • Hej Tomas,

    jag kan logga in med de uppgifterna du skickade, verifiera att din webbläsare tillåter cookies. det enda jag ändrade på var att ditt konto blivit låst av för många felaktiga försök, men jag låste upp det igår också innan jag beställde lösenord.

    Mvh

    Fredrik

    Koordinater.se