Hur lång tid kan det ta att få en punkt godkänd?

Hej!
Jag la upp en punkt och dagen efter fick jag punkten godkänd. Någon dag senare la jag upp en ny punkt och nu har jag väntat i en vecka på att få den godkänd.
Hur lång tid kan det ta att få en punkt godkänd?
Mvh/

Henrik

Kommentarer

  • Hej Henrik,

    vi siktar på att ha godkänt punkter inom 24 timmar från att de inkommit, tyvärr ligger vi efter nu. Vilken punkt gäller det så kan jag fixa det direkt.

    Mvh

    Koordinater.se