Hur lång tid?

Hej!
Bara en enkel fråga:
Hur lång tid kan man räkna med att det tar att få en punkt godkänd?
Jag har lagt till "Museihuset" i Ljung vid Göta kanal utanför Linköping och det vore kul att få den godkänd innan båtmässan "Allt för sjön" där vi är med.

Jan Sundstedt

Kommentarer

  • Hej Jan,

    ibland kan det ta lite tid, just nu har vi en ganska lång lista att beta av, men din punkt är nu godkänd!

    Mvh

    Koordinater.se
  • Härligt!
    Tack för snabbt svar!

    Jan Sundstedt