Går ej att lägga in punkter

Jag har suttit och lagt in ca 20 punkter och när jag kollade var inte en enda registrerad. "suck"
Vid nytt försök kommer ett felmeddelande upp från er server. Ni kanske skall ta och slänga ett öga på det.

Lasse

Kommentarer

  • Okej, ser nu att de måste godkännas först. Inte undeerligt att man inte ser dem. S

    Lasse
  • Serverfelet kvarstår dock!

    Lasse
  • Hej Lasse,

    det ligger ett gäng för moderering, hoppas på att det är dem du lagt in, tex Anneröds Bokskog, Nordens Ark mfl, stämmer det?

    Som du upptäckte själv så går vi igenom allt inkommande innan det publiceras, men vi ska nog se över hur vi kan göra det tydligare!

    Stort tack att du hjälper oss!

    Mvh

    Fredrik

    Koordinater.se
  • Kan du ge oss lite mer detaljer kring vad som händer innan det blir serverfel?

    Är det några speciella värden du matar in?

    Mvh

    Fredrik

    Koordinater.se
  • Vi har nu godkänt dina intressepunkter!
    Du kan nu lägga till mer information på dem.

    Vi jobbar även på att ni som lägger in intressepunkter ska få upp dessa på er medlemssida. Då ser ni att de sparats och så ni kan jobba vidare med dom innan de blivit godkända.

    Koordinater.se