Fungerar inte med inloggning och direktnedladdning

Hej!
Jag fick inte använda min id hos er och jag fick inte lösenordet sänt. Server error.
Jag gör ny användare men då är min e-mail redan registrerad.
Jag tar annan e-mail och då är id redan använd"
Skaffar nytt id och ny e-mail.
Får i alla fall inte ladda ner de senaste koordinaterna före vår semestertur.
Tråkigt att inte få till det när det borde vara i drift dagligen, som jag trodde.

Rolf

Kommentarer

  • Hej Rolf,

    tråkigt att höra att du har problem!

    Vad är det som händer när du inte lyckas ladda ner något när du väl är inloggad med din nya användare?

    Mvh

    Koordinater.se