Forum?

Hej
Ett enkelt forum hade kanske varit på sin plats? "Tyck till" sidan verkar nästan fungera som ett sådant men då kanske det skall döpas om till forum istället, så att man fattar det ;-)

Johan

Kommentarer

  • Hej Johan,

    just nu känner vi att ett forum skulle kännas alldeles för dött och tomt, men ökar antalet inlägg mer på denna tyck till variant så är vi redo att lägga upp ett forum.

    Vi tar gärna emot respons från alla läsare av detta svar, vad tycker ni om ett forum, vad ser ni då att det diskuteras där. En fördel är ju absolut att alla kan diskutera alla olika märken och varianter av GPS då vi endast har erfarenhet av en begränsad flera av apparater.

    Mvh

    Fredrik

    Koordinater.se