filer på campingplatser i GPX ge att det är något fel i den när den skall läggas in i GPS Garmin

se ovan
Francesco Sanseverino (Franco )

Kommentarer

  • Hej,

    har du något felmeddelande vi kan gå på?

    Mvh
    Koordinater.se
  • Hej
    Nej tyvärr när jag skall lägga in den i GPS via POILloader så meddelar den att det är fel i den filen och att den bortser från den.
    M V H

    Francesco Sanseverino
    Francesco Sanseverino (Franco )
  • Är det felet när du laddar ner filen från Koordinater.se eller använder du en gammal fil för överföring till din GPS?

    Mvh
    Koordinater.se
  • Jag laddade ner dom från koordinater samma dag som jag skrev till er, samma dag laddade jag ner andra filer men dom gick igenom med programmet " poiloader " utan problem men campingplatser gav info att den inte gick att föra över till GPS fel i filen.
    Francesco Sanseverino (Franco )
  • Jag kan inte öppna GPX filen men öppnade CSV filen och där så kunde jag se att raden 267  Tallbacke camping där fans inga koodinater på den kan det vara samma problem?
    Häls
    Franco
    Francesco Sanseverino (Franco )
  • Bra ledtråd, kollar den, finns det något ID på tallbacke camping?
    Koordinater.se

  • Jag kopierade raden 267

    Francesco Sanseverino (Franco )
  • Hej Francesco,

    tror jag hittade felet tack vare din hjälp!

    Ladda ner filen på nytt och testa så ska vi se att det fungerar igen.

    Stort tack för din hjälp och tålemod!

    Mvh

    Fredrik
    Koordinater.se