får inte fram alla punkter i en katogori

klickar mig för at se om den punkt jag lagt till hamnat bland katogori "övrigt" men den kommer int upp i sökning eller bland de senaste i den katogorin- då försöker jag klicka mig fram till den via katogorin men den vill inte visa alla 402 intressepunkter i katogorin utan håller sig på de senast tillagda???
Mitt intresse var att snabbt få fram gps kordinater till en viss plats via att klicka mig till den på kartan- varför har ni inte en sådan första karta - då kan ni ha alla intresse punkter inlagda - fyller mitt syfte samtidigt som ni exponerar alla intresspunkter som ni har inlagda!

Michael

Kommentarer

  • Hej Michael,

    Alla intressepunkter som läggs till i systemet kontrolleras av oss innan de publiceras på sajten. Därför dyker de inte upp direkt.

    Vill du få fram koordinaterna för en viss punkt som ännu inte är inlagd i systemet kan du göra det på två sätt:

    1. Via sökfunktionen. Om punkten har en adress så kan du söka på den i "Var" fältet. Tex "eskilstunavägen 34, Strängnäs". Då får du fram både koordinaterna och kan skicka punkten till din gps.

    2. Via lägg till ny intressepunkt och lägg till via karta. Där får du koordinaterna i klartext när du flyttar ikonen på kartan.

    Vi tar till oss din variant och utvärderar den i samband med utvecklingen av Koordinater.se

    Vänliga hälsningar,
    Koordinater.se