Digitala kvittot

Hej,

jag hittar inte mitt digitala kvitto eller papperskopian jag fick på Bauhaus i fredags?

Telefonnumret som står på sidan verkar inte vara aktivt längre, när uppdaterade ni det?

Nu är jag på väg hem några mil bort, kommer jag få hjälp senare?

Mvh

Birgitta

Kommentarer

  • Hej Birgitta,

    vi är inte riktigt med på vad du menar, men säk på bauhaus hemsida så hoppas vi de kan hjälpa dig rätt!

    Mvh

    Koordinater.se crew

    Välkommen hem förresten!
    Koordinater.se