Camping igen.

Hej.
Jag har också märkt att rad 939 i CSV-filen över campingplatser är felaktig. Har provat att ta bort den helt och hållet men lyckas inte spara den editerade filen i nåt bra format. Eftersom det verkar vara ett känt problem sen ganska länge, kan väl nån "förståsigpåare" se till att fixa den innan sommaren är här.

Hälsn. Peter

Peter

Kommentarer

  • Hej Peter,

    tack för att du informerar om problemet, vi ska åtgärda det så fort som möjligt, kan dock inte säga när detta sker i nuläget.

    Mvh

    Fredrik

    Koordinater.se