Android app

Kan garantera att era intresse punkter skulle bli väldigt populära som en android app som man antingen bara kan se vad som finns runt mig just nu i alla kategorier eller att man kan välja en viss kategori tex restauranger. eller leta upp en specifik kädja eller butik.

Anledningen till att detta hade varit populärt är för att just svenskar får begränsat antal poi i google mapps som det är i dagsläget.

jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas,

    Det har du absolut rätt i.

    Vi jobbar på att ta fram ett API för app-utvecklare att jobba mot och att ta fram egna Appar. Det kommer att komma framöver.

    Koordinater.se
  • Härligt med snabb respons det ser jag fram emot.

    jonas