Yr är ofta blankt i jämför-prognosen

Byt ut Yr mot någon annan väderlekstjänst då Yr ofta är blankt och saknar rapporter.

Kommentarer

  • Hej Lars!

    Tack för att du rapporterar. Så ska det inte vara! Vilken/vilka plats är det du kollar vädret för där Yr inte syns?

    Skicka gärna bilder så vi förstår felet bättre! Tack!

    Hörs vidare,
    Sandra
    Klart Kundtjänst
  • Ja Yr har varit blank ett tag nu. Tråkigt
    Har Saringe Uppland som hemvägen.
  • Ja i Örebro har YR varti blank nu i 1 vecka.
  • Hej Marie-Louise och Anna!

    Tack för att ni hörde av er om detta fel. Vi har rättat till det nu och jämförelseprognosen fungerar igen. Vi ber om ursäkt för strulet.

    Trevlig helg!