Widget på min iPhone 8 fungerar inte längre

Hej widget i min iPhone 8 har slutat fungera. Bara jag som har problem eller är det mer allmänt? Har provat att starta om telefonen utan att det hänt något.

Kommentarer

  • Hej! Tack för att du hör av dig! Vi har fått flera rapporter om widgeten och kollar på det så fort som möjligt.

    Ha det fint!

  • Vad är status? Tack på förhand.
  • Hej Fredrik,

    Tack för att du skriver in till oss! Vi har tyvärr beslutat att lägga ner stöd för gamla widgets. Ledsen för det! Men det är något vi kommer se över om vi kan erbjuda i framtiden igen.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Ida Kundtjänst