Vrida skärmen

Har jag missat något? Om jag har skärmen liggande eller upp och ner så följer inte Klart.se med i vridningen. Vore smidigt om det fungerade. Det har också börjat hända att när jag kollar nästa dags väder på en plats så ligger gårdagens kvar överst och enda sättet att uppdatera är att byta ort och sedan gå tillbaka igen till den ort jag ville följa.

Kommentarer

  • Hej,

    Om du vrider på skärmen så ser du en överblick prognosen:

    Hur ser det ut för dig? Skicka gärna en bild! Du har inte satt skärmen i låst läge?

  • Jag har samma problem när det gäller vridning av skärmen.
    Den bilden ser jag inte varken på min Sony mobil eller min Samsung platta. Jag kan tycka att samma skärm som i vertikalt läge också ska synas horisontellt.
  • Hej,

    Det är inte så att du låst skärmen i vertikalt läge?
  • Den frågan har du redan ställt till föregående frågare, så svaret är nej
  • Hej,

    I och med att den första frågan är ställd av en annan person så ställde jag samma fråga till dig igen!

    Så när du vrider skärmen händer inget? Vi ska undersöka det närmare!