Vill inte dela plats

Hej, Går inte att ladda ner klart.se utan att avslöja var man befinner sig. Lite George Orwell-varning. Varför skriver ni inte ut i klartext att ni kräver platsangivelse?

Kommentarer

  • Hej Rolf!

    Det ska absolut gå, du behöver inte dela plats för att använda appen. När du laddar ner den tackar du nej till att dela plats, och sen klickar du på sök uppe i högra hörnet och söker fram den plats du vill se vädret för istället!

    Hör av dig om det inte funkar.

    Med vänlig hälsning,
    Sandra