Jag vill kunna se mer utförlig historik av badvädret

Hej! Tack för en bra app som jag använder mycket.

Så positivt att nu också kunna se inrapporterade vattentemperaturer vid badplatser! Saknar dock historik från senaste rapport på de dagar ingen lagt in data. När det ännu inte finns rapporterad badtemp för dagen skulle det vara fint att kunna se senast rapporterad temp tillsammans med tidstämpel för denna. På så sätt får man en viss indikation ändå.

På förhand tack.

Kommentarer

  • Hej Karin!

    Vad kul att du tycker om vår tjänst och badplatserna!

    Ska ta din feedback vidare för att se om historiken är något vi kan förbättra framöver.
  • Jag håller med Karin, vore bra med historik. En sjö som varit otjänlig har tagits nya prover på (idag 1/8), men det står bara ingen info... om jag varit ovetandes om otjänligheten så hade jag hoppat i... det borde stå senaste provet, dåvarande vattentemp och datum på det.
    I övrigt en väldigt trevlig och överskådlig app
  • Hej!

    Du kan se senaste mätning och när den gjordes inne på badplatser, men vi har din feedback i åtanke om att du skulle vilja ha en mer utförlig historik!
  • Hej! Man kan ju inte det... går man in på specifik sjö så står det att mätning är utförd. Men den gamla mätningen som gjordes några veckor tidigare och var otjänlig (eller med anmärkning) står ju inte kvar... alltså vet jag ju inte om jag kan bada. Med vänlig hälsning, Linda

  • Hej!

    Tack för att du återkom med en bild. Vilken plats gäller det här för? Det vore bra med den informationen för att kunna felsöka!
  • Hej! Bilden gällde Ågelsjön, men på flera andra sjöar i närheten stod dagens datum som senaste mätning å utan historik.
  • Okej, tack för att du rapporterar! Vi ska undersöka närmare vad som kan ha hänt.