Varmt idag i Åhus, är ni säkra på detta?

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för uppmärksammandet! Vi undersöker närmare vad problemet kan bero på och rättar till det så fort vi kan.
  • Det gör såklart inget, tyckte det var lite kul bara, har skrivit till släkt att jag ska ner och bada lite. Fenomenet verkar inträffa ibland på de flesta vädersite-er, fast ibland typ 73 grader eller ännu mer extrema värden
  • Hej David!

    Roligt att du kunde skoja till det istället. Temperaturprognosen för de närmaste timmar utgår från observationer och det händer att observationerna är felaktiga och vid enstaka tillfällen kan de ändå råka att användas som utgångsvärden för prognosen de närmaste timmarna, vilket är det som har hänt här. Vi tittar på och det inte ska kunna ske i framtiden 😀

    Hälsningar,
    Mikael, meteorolog
  • Hej det är Linda  kommer  det  vår solen och värmen nästa vecka hur mycket grader varmt i kolmården och Norrköping får Linda Linda Nilsson Kolmårdens Linda Nilsson
  • Hej Linda!

    Denna veckan omkring 15-20 grader men från och med lördag och till den kommande veckan kan det bli omkring 20 grader eller lite mer de dagarna när det blir soligt. Men minst ett eller två regnområde ska också passera de närmaste 2 veckorna.

    Vänliga hälsningar,