Jag vill kunna se världskartan i appen

Hej!
Varför tog ni bort väderkartorna över Europaväder och världsväder, som tidigare fanns i androidappen. Dessa gav en mycket bra överblick. Snälla ge oss dem tillbaka.

Kommentarer

  • Hej Daniel!

    Det är jättebra att höra vad du skulle vilja ha för funktioner i appen. Vi har det i åtanke vid utvecklingen av Klart!
  • Saknar oxå världsvädret som fanns förut
  • Hej!

    Tack för din feedback, då vet vi vad vi ska införa framöver i appen!
  • Hej.
    Saknar också Europa och världs väderkartan.
    Samt att Europakartan på webben syns inte dom södra delarna av Europa. Typ Malta etc.
  • Hej,

    Tack för din feedback. Vi har det i åtanke när vi utvecklar appen!
  • Först tog ni bort lufttryckskartan, som var enastående. Nu har ni reducerat kartutbudet ytterligare. Varför tar ni bort europa- och världskartan också? Snälla, lägg tillbaka snarast. Eller åtminstone informera om när de kommer tillbaka.
  • Hej!

    Du når en översikt över regnområden i både Europa och Världen om du zoomar ut i kartfunktionen.

    Vänliga hälsningar,