Jag vill ha en mer utförlig sjörapport

Skulle sitta fint med en utförlig sjörapport.

Kommentarer

  • Hej!

    Vi erbjuder ingen sjörapport, men både på webben och i appen kan du se hur Sveriges kustväder ser ut:

    https://www.klart.se/se/kustkartor/

    Det vore bra att höra dina önskemål om sjörapporten, så att vi kan ta de vidare när vi planerar utvecklingen av Klart! Hur skulle du vilja att sjörapporten fungerade och såg ut?
  • Kan inte hitta något kustväder i appen, bara på webben. Det fanns förra sommaren.
  • Hej!

    För tillfället kan man inte se kustvädret i Android-appen, men är något vi jobbar på att implementera så snart vi kan!
  • Hej,
    Skulle väldigt gärna se kustväder i appen!
    Mvh,
    Stefan
  • Hej !
    Har era utförliga kustväderkartor tagits bort ? Hittar dem varken på webben eller i androidappen !
    Om de inte får plats kan ni väl ta bort skidvädret sommartid då det inte är aktuellt.
    Mvh Roger
  • Hej Roger!

    Ja, vi har nyligen lanserat våra nya väderkartor och i samband med det togs de speciella kustkartorna bort. Vi har en ny vindkarta som är tänkt att ersätta de gamla kustvindkartorna, men våghöjd och ytvattentemperatur är borta.

    Vänliga hälsningar,
  • Hej,
    Väldigt tråkigt att kustväderprognosen är försämrad och våghöjd inte finns med. Det var en bra funktion. Är det något ni planerar att ta tillbaka?

    Tack!
  • Hej,

    Många har skrivit och sagt att de saknar kustvädret, och därför ska vi titta närmare på vad vi kan göra framåt kring det. Vad det kommer landa i är osäkert i nuläget.

    Vänliga hälsningar,