Hur tar jag bort favoriter?

Hur tar jag bort Valda platser. Jag har för många. Eller kanske kallas de Favoriter. Vill bara ha min egen, där jag bor alltså..

Kommentarer

  • Hej Eva! Tack för att du hör av dig!

    Är det vår hemsida du använder?
    Då finns det en länk längst ned under alla platser där det står "Ändra sparade platser". Tryck på den så kan du ta bort platserna du inte vill ha där!

    Hör av dig om något är otydligt!
  • Länken försvinner ibland och alla städer jag tittar på sparas, även om jag inte vill det. Det blir väldigt många till slut.
  • Hej igen!

    Jag förstår, det låter som att något är trasigt hos oss. Har du möjlighet att skicka en bild på detta?

    Tack för hjälpen!
  • Svepa från höger tar inte bort Björkliden, som alltid visas i widgeten. Hur får jag bort den?
    Jag vill ha senast visad där tills jag söker något nytt. Hur får jag det?
  • Hej!

    Vi har tyvärr beslutat att lägga ner stöd för gamla widgets, vilket gör att widgeten kan ha svårt att fungerar smidigt ihop med vår nya sida. Därför vet jag inte hur du behöver göra eller om det ens går. Ledsen för det.

    Vänliga hälsningar,
  • Varför?
    Hur får jag då tag i er nya widget?
    Eller
    När kommer den?
  • Tyvärr finns det ingen plan i nuläget att ta fram en ny widget då mycket annat står högre i prio. Men vi tar med oss din önskan om en ny och fungerande widget.

    Vänliga hälsningar,