Vädersymboler

Fullständig symbolförklarings karta var hittar jag den ?

Kommentarer

  • Hej! Tack för att du hör av dig!

    Tyvärr har vi inte det tillgängligt i dagsläget, men ska se om vi kan fixa det!

    Ha det fint,
    Sandra
  • Saknar förklaring av symboler i Appen!
    Mvh
    /Thomas Andersson
  • Bra att veta att du också vill ha det Thomas! Vi ska kolla på det! God jul!
  • Det här letar jag efter också. Vill veta vad texknet som ser ut som en mur betyder 🤗
  • Hej Cecilia,

    Tack att du höra av dig till oss. Ska kika på om vi kan få till detta på något bra sätt.

    Vänliga hälsningar,