Får inte fram prognosen på hemsidan

Kan inte få fram vädret på datorn sen i går, tråkigt att det blivit så! Vad göra?

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för rapportering! Vi undersöker närmare vad felet kan bero på och åtgärdar det så fort vi kan.
  • Hej Yvonne! Vi har sett att det är lite problem med vår hemsida, framförallt bilder och annonser. Vi jobbar på det!

    Dock verkar själva väderprognosen funka för oss, men ser du inget väder alls? Vore bra om du kunde skicka en bild!

    Tack för att du rapporterar!