Väderhistorik

Hej !

Jag skulle vilja veta hur man kan få fram väderhistorik på hur vädret var i en stad ett visst datum ? Går det på er sida?

Har några specifika städer och vill kolla dygnstemperaturen den 25-28 nov 2019

Städer:

Kommentarer

  • Hej Conny! Tack för att du hör av dig!

    Tyvärr har vi inte en sån funktion. Tar med mig ditt önskemål framåt!

    Ha det fint,
    Sandra

  • I augusti 2018 kunde jag via er hemsida få fram en prognoshistorik för Bergsjö, Värmland, för medeltemperaturen under perioden 2014-12-12 till 2016-07-31. Nu letar jag förgäves efter att kunna få fram samma historik igen?
    Vad har hänt?
  • Hej!

    Tyvärr har vi ingen väderstatistik tillgänglig hos oss nu mer, men vi tar med oss din feedback om att det är önskvärt. Hur som hittar du väderdata för Sverige hos SMHI.

    Vänliga hälsningar,