Vad betyder moln med frågetecken?

Superbra att ni lagt till jämförelse som tom matchar de leverantörer som jag själv använder.
Dock så dyker det där upp en molnikon som är ett moln med ett frågetecken i.
Har inte sett den förr. Vad betyder den?

Kommentarer

  • När det är ett frågetecken betyder det att det inte finns någon väderinformation där.

    Inne på jämför-sidan kommer den ikonen på prognoser från SMHI för utländska orter. Det är för att de inte har de prognoserna tillgängliga för oss att hämta, de har det bara i sin egen app!

    Om du ser molnet med frågetecknet någon annanstans får du gärna skicka en bild nedan, så kan vi ta reda på varför prognosen saknas.

    Ha det fint!