Utländska orter högst upp i sökresultat

Samma fel har uppstått igen
Det kommer hela tiden upp förslag på orter i andra länder så fort jag har lagt in fyra bokstäver i min sökning

Kommentarer

  • Hej igen!

    Tråkigt att det strular! Menar du att den inte visar svenska orter?
    Vilken telefon-modell har du?

    Tacksam för svar!
    Sandra
  • Jag har iPhone 7 och har problemfritt använt
    Klart.se i flera år.
    Ja appen visar inte längre svenska orter när jag söker.
  • Hej igen Sven-Eric!

    Ser att den har börjat sortera utländska orter högre än svenska. Så ska det inte vara! Vi kollar på det!

    Under tiden borde det gå att få fram rätt plats om du skriver hela namnet. Funkar det för dig?

    Tack för att du rapporterar!