Motala saknas på karta för Östergötland

Varför finns inte den tredje största orten Motala med på karta över Östergötland. Däremot små orter som Västanvik med bara några hundra invånare?

Johnny

Kommentarer

  • Hej Johnny! Tack för att du hör av dig!

    Prioriteringen av platser är inte gjord exakt efter antal invånare, utan vi har valt ut orter på kartan för att vädret över hela länet ska visas.

    Men vi kan nog klämma in Motala på kartan också. Skickar det vidare till våra utvecklare!