Tråkig ändring att ej kunna ha fler prognoser än 4 st åt gången.

Tråkigt med ändring att ej kunna spara fler än fyra aktuella sökningar på prognoser.

Kommentarer

  • Hej,

    Självklart ska du kunna spara fler platser än fyra platser. Är det både på webben och i appen som det är så? Skicka gärna en bild på hur det ser ut om du har möjlighet!

    Tack!
  • Hur sparar jag fler än 4 ’senaste’?
  • Hej,

    Det du skickade en bild på är sökfältet med de senaste sökningarna, och de ska gå att finnas mer än 4 sökningar där så vi ska kika närmare på vad som kan vara problemet.

    Du kan nå och spara dina favoriter genom att klicka på hjärtat i menyn längst ner!
  • Tack för svar! Nu har jag koll på läget!
    Ha en BRA dag! Vänlig Hälsning Annelie