Tiden vid inrapportering av badtemperatur

Hej.
Inrapporterar ofta vattentemp men angiven tid stämmer inte ställer jag eller ni om klockan??
Mvh Ewa Våneviks Strand

Kommentarer

  • Hej Ewa!

    Såg ditt andra inlägg om termometer, vi skickar en så fort vi kan!

    Ang fel i tid vid rapportering ska det vara fixat i senaste versionen av Klart-appen. Har du uppdaterat? Du ser det genom att gå in på app store, söka på Klart, och se om det står "uppdatera" eller "öppna".

    Hörs vidare,
    Sandra
  • Anger fortfarande fel klockslag. Har precis rapporterat badtemp o klockan visade 18.03. Dvs 2 timmar fel. Hälsningar Badkrukan.
  • Hej Lena!

    Bara för att extrakolla så vi inte missförstår varandra - har du uppdaterat till den senaste versionen av Klart-appen?

    Du ser det genom att gå in på app store, söka på Klart, och se om det står "uppdatera" eller "öppna".

    Hör gärna av dig med hur det går!
  • Ja. Lördag kväll (igår) rapporterade jag tempen igen. Är fortfarande 2 timmar fel!
    Har uppdaterat men det hjälper inte.

  • Tack för svar Lena! Vi ska undersöka detta så fort vi kan.

    Fortsätt gärna rapportera badvattentemperatur ändå!

    Ha det fint!
    Sandra