Olika färger på plus- och minusgrader

Hej!
Jag har precis jag har precis laddat hem appen och märker att det är samma färg på minusgraderna som på plusgraderna, kan man inte göra så att minusgraderna är blåa och plusgraderna är röda? För att se lättare när det är kring ”nollan”

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din feedback. Det är ett väldigt bra förslag, vi har det i åtanke vid utvecklingen av appen!
  • Håller med!