Tandådalen/Hundfjället finns inte som vanlig prognos

Tandådalen/Hundfjället finns med som skidväder,men det händer inget när man trycker på raden,och vid friskrivning står det att det inte finns( i Androidmapp)

Kommentarer

  • Hej,

    Har du prövat att klicka på tillbakapilen när du är inne på skidväder-prognosen? Har du möjlighet att skicka en bild på hur det ser ut så att vi kan felsöka?