Jag önskar att det fanns en spela upp-knapp på kartorna

Hej!

En "spela upp" knapp och "paus knapp" skulle sitta fint när man i de olika kartvyerna set hur regn och moln sveper in. Nu måste man själv dra i ett "reglage". Jmfr gärna hur SMHI gör, där funkar det.

Kommentarer

  • Hej Johan!

    Tack för förslaget, vi tar det vidare när vi utvecklar kartorna!
  • Håller med!
    Det vore bra med en rullande video.
    Ett tillägg/variant till detta vore att kunna lägga fokus på den runda knappen med pilarna och sedan kunna förflytta den fram o tillbaka med piltangeterna på tangentbordet.
    Då får man ju en rullande video som man kan reglera själv. I alla fall för oss som kör via en dator.... :-)
  • Hej Mats!

    Det är jättebra att höra dina villkor angående kartorna, vi har det i åtanke när vi utvecklar Klart.