Snö

Hej!

Blir det några snöbyar i det kommande kvartalet?

Mvh Jason

Kommentarer

  • Hej!

    Nu vet jag inte vart i landet du befinner dig. Men det är ju mycket kvar av vintern och det kommer hinna passerar snöbyar i både söder och norr innan det blir vår. Såklart är det fler snöbyar som passerar över fjällkedjan och de norra delarna av landet än de södra. Men till helgen ser det ut att falla ett par centimeter snö över stora delar av östra Svealand och Götaland.

    Vänliga hälsningar
  • I närheten av Göteborg.
  • Då ser det ut som att det kommer dröja tills det blir några snöbyar. Det kommer var västliga vindar flera veckor framåt nu och då brukar det inte vara tillräckligt kall luft som sprider sig längs västkusten.

    Vänliga hälsningar