Sjöväder för Vänern

Hej igen! Jag vill se sjövädret på Vänern och inte badvädret,men det verkar inte finnas?

Kommentarer

  • Hej Jonas! Redigerar vårt tidigare svar, Vänern finns som ett kustområde på kustkartorna: https://www.klart.se/se/kustkartor/

    När du söker i vår söklista kommer vänerns kustområde högst upp (på vår webbsida)

  • Hej. Vart tog vattentemperaturen för olika delar av Mälaren vägen?
    Jag menar nu inte olika badplatser utan yttemperaturen där också
    Hjälmaren fanns med. Länken jag använt under ett år ändrades till en ny sida med lufttemperaturer m.m men ej ytvattentemperaturen.
    Mvh Lars
  • Hej,

    Vi har uppdaterat våra kartor och då fanns det tyvärr inte utrymme att ha kvar kartan med ytvattentemperatur. Tack att du skriver till oss och berättar att du saknar den kartan, det tar vi med oss när vi fortsätter utveckla Klart.

    Vänliga hälsningar,