Jag vill kunna se vindkarta i Android-appen

Var så snäll och ta den tillbaka!Det är ju väldigt värdefullt att kunna se om vinden ska vända eller om det är storm på gång.

Kommentarer

  • Hej Birgitta, tack för din feedback!

    Vi tar dina åsikter vidare inför planering av förbättringar för Klart!

    Så länge kan du kika på våra kustkartor för att se vindinformation för svenska kustområden.

    UPPDATERING MARS 2020: Vi håller på att undersöka hur vi kan förbättra våra väderkartor, kom gärna med mer feedback!
  • Jag skärmflyger och är beroende av vindar det är önskvärt med vindkarta m.m
    Mvh lasse
  • Tack Lars, bra att veta!
  • Titta på Windy app. Om ni skulle kunna få till liknande kart animeringar.
  • Tack för tipset Roger!

    Vi har kollat på Windy, tycker den är väldigt fin! Men den visar inte vindstyrka på något bra sätt tycker vi, vad tycker du?