Saknar daglig uppgift om UV-index

Saknar daglig uppgift om UV-index och  vad detta innebör. T ex rekommendation att vara i skuggan, ha kläder och dolhatt på sig vid utevistelse

Kommentarer

  • Hej Krister!

    Om du är inne på 14-dagars översikten för en specifik plats och sedan klickar på "Detaljvy" så ser hur hög UV-styrkan är för varje dag.

    Jag ska ta din feedback vidare om att du skulle vilja att den informationen var mer utökad!
  • Ser inte nån Detaljvy enl beskrivningen?
  • Hej Marie! Tack för att du hör av dig.
    Har markerat knapparna för detaljvy nedan!

    Ha det fint,
    Sandra

    Om du är inne på webben ser det ut så här:

    Om du är inne på appen ser det ut så här:

  • Hej, bif bild av hur det ser ut för mej.
    Funktionen du ringat in finns inte i min app 🤔
  • Hej!

    Om du klickar in på en dag så hittar du knappen för att kunna se UV-index med mer.
    I bilden du bifogade så är du i 14-dagars-vy, sen behöver du klicka på en dag och sedan på knappen med en uppåt och en nedåt pil.

    Glad påsk!
  • Hej!

    Ja nu har du klickat på timmar i den bilden du skicka.

    Det du behöver göra är att:
    1. Stå 14-dagar-vy
    2. Klicka på en av dagarna i 14-dagars-vyn, te.x idag
    3. Då kommer pilarna synas i toppen

    Vänliga hälsningar,
  • Aha, ok nu hittade jag rätt! Men skulle gärna se uvindex i siffror 🤔
    Tack!