Reklam

Jag får inte någon reklam på någon schibsted site, hur kommer det sig?

Kommentarer

  • Hej Erik!

    Intressant. Det felet har jag inte hört talas om tidigare. Är det i någon speciell webbläsare? Det är ingen annonsblockerare installerad som tillägg i webbläsaren?

    Vänliga hälsningar,

  • Google chrome, och nej jag är nog en av få som vill se reklam.
  • Hej Erik.

    Ja det är en ovanlig förfrågan får jag erkänna, men glädjande förstås att du har nytta av vår reklam när den fungerar. Har du testat om du får reklam i någon annan webbläsare? Jag ska höra med de som kan mer om annonssystemet om de vet vad felet skulle kunna vara.

    Vänliga hälsningar,

  • Hej igen.

    Det kan möjligtvis vara så att annonssystemet av någon orsak blockerat din IP-adress. Det händer tydligen ibland men då brukar annonserna komma tillbaka efter ett tag. Om du vill kan du testa om du får annonser på denna länk: https://www.aftonbladet.se/?ast_test=true. Om du får det är det nog så att du är blockad och att annonserna kommer tillbaka om ett tag. Om du inte får annonser där heller så får vi leta andra förklaringar.

    Vänliga hälsningar,