Olämplig reklam om "Fight Fast"

Hej! Jag förstår att ni måste ha reklam, men man kanske kan se över vilken sorts reklam. Just nu ser en banner för "FightFast - End a Fight In 3-5 Seconds
Dirty tricks and combat moves that end a fight in seconds."
Känns inte riktigt lämpligt här.
Ha det bra!

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du rapporterade detta. Självklart ska vi inte ha sån reklam, den är borttagen och annonsören är blockad.

    Hoppas verkligen att inget liknande kommer igen, men om det gör det får du jättegärna höra av dig.

    Trevlig helg!