Rapportering badtemperatur

Vi - ”morgondopparna” rapporterar varje morgon vi badar badtemperatur på Skrea strand syd. Tidigare när vi rapporterade stod det Rapporterat av Morgondopparna. Nu står det enbart Klartanvändare. Varför?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för ditt meddelande. Vad roligt att ni använder vårt badväder och möjligheten att rapportera temperaturer.

    Tyvärr har vi haft problem med att folk missbrukat möjligheten att skriva in ett namn och istället har skrivit in fula ord, och tills vi har en bättre lösning på det problemet så har vi valt att anonymisera rapporterna. Fortsätt dock gärna skriva in "Morgondopparna", för namnet sparas fortfarande och det kan hända att vi kan visa namnen igen så småningom.

    Glad midsommar!
  • Tack för svar! Inte roligt när det missbrukas. Kanske inloggning via Bank-ID skulle lösa problemet?
    Arne Hjelte
  • Hej igen!

    Ja precis, det eller i alla fall ett inloggat läge är en tänkbar lösning på lite sikt.

    Hälsningar,