Pushnotis från fel plats

Hej
Varje morgon klockan 07:00 får jag en pushnotis från”Prästbibble”. Det är en plats jag spenderade en dag på i början på förra sommaren. Den ligger inte i favoriter
Jag har provat att ta bort och ladda ner appen på nytt utan resultat. Vad fasen händer?

Kommentarer

  • Hej Oskar!

    Ledsen att det strulat för dig. Vi jobbar på att göra det enklare att byta plats för pushmeddelanden. Men det du kan göra nu är:

    1.Klick på "Mer" längst ner i högra hörnet
    2. Klicka på "Inställningar" längre ned i listan, sen "Pushnotiser"
    3. Bredvid platsen kan du trycka på "Ändra" till höger

    Hör av dig om det inte löser sig!