Information i pushnotis

Hej! Kan ni inte lägga in dagens högsta/lägsta temperatur + vind till dagens väder notis.

Kommentarer

  • Hej Peter!

    Tack för förslaget! Det är svårt att ge all information användarna vill ha i en notis, då många är intresserade av olika saker i prognosen. Vi har därför skrivit texterna mer som en påminnelse om att kolla väderprognosen, och lyfter olika delar i prognosen varje dag.

    Ha det fint,
    Sandra