Fel på 7-dagarsprognosen

Ni skriver 7 dygnsprognos men nu är den ju bara på två dar. Varför, och vad gör ni åt saken?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du uppmärksammade detta. Vi ska se till att lösa det så fort vi kan!
  • Detta är nu löst!
  • Tack för det, men det går ju inte att backa med pilen, den går ju bara framåt i alla fall. Sen är det ju inga punkter för de olika dagarna heller. Nåt att kolla på kanske. Med vänlig hälsning Kjell.
  • Hej,

    Scrollfunktionen börjar från nuvarande tidpunkt, därför går det inte att backa mer då du inte kan se vädret tillbaka i tiden. Angående punkterna så har du rätt, ska ta det vidare så vi kan kika närmare på det!