Problem med appen (iOS 13) iPad

Plötsligt kommer inte appen ihåg min senaste plats. Varje gång jag startar appen så måste jag knappa in vilken plats den ska visa vädret för.
Dessutom fungerar ingen av knapparna i nederkant längre. Dvs de som är märkta Favoriter, Kartor samt Mer. Trisst.

Kommentarer

  • Hej Eva! Vi har ett problem med iPad som vi är medvetna om, och ska fixa det så fort vi kan!

    Ledsen för detta! Använd oss gärna i mobilen så länge!
  • Klart appen stänger av direkt jag öppnar den. Både på mobilen och ipaden.
    Vad har hänt. Varför blir det så?

  • Klart.se fungerar inte i iPhone och iPad för tillfället.
    Går det att fixa snabbt?
  • Hej! Tack för att ni rapporterar!

    Vi har haft problem med appen under lördag och söndag, men det ska vara löst nu. Hör gärna av er om ni får problem igen!

    Med vänlig hälsning,
    Sandra