Pollenprognosen visar inte Örebro

Hej!

Skulle önska att Örebro (som ligger i Närke) fanns med som stad i pollenprognosen. Går man in via webbläsaren så kommer inte den med tyvärr. Finns det möjlighet att lägga till Örebro?

Tacksam för svar.

Mvh /
Linda

Kommentarer

  • Hej Linda!

    Tyvärr går det inte att lägga till fler pollenstationer, eftersom pollenprognoser bara görs på ett begränsat antal platser i Sverige. Här är alla pollenstationer.

    Den station som ligger närmast Örebro är Eskilstuna, därför använder vi den som prognos för Örebro.

    Om du är nyfiken på hur det går till kan du se mer här:

    Hur görs en pollenprognos?