Översikt

Det var bättre när ni hade kartor med moln och nederbörd. Man fick en snabb överblick på hur det ser ut. Allt var inte bättre förr, men vädret på klart.se var det.

Kommentarer

  • Hej Peter!

    Menar du att du skulle vilja ha moln och nederbörd ihopslagna i samma karta?
    Vi håller på att göra om kartorna nu, så kom gärna med tankar om hur du vill ha det!

    Tack!