Ortsnamn

Hej
Orten i Västerbotten som ni benämner AGGNÄS, heter och har alltid hetat AGNÄS. För oss som bor här och använder Klart. se är det lite frustrerande.
Mvh/Bengt

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du höra av dig. Vi ska titta närmare på det.

    Vänliga hälsningar
  • Rättar ni till det kan ni väl fixa orten jag bor på när ni ändå håller på. Velinga utanför Tidaholm heter Velinga och inte Velinge som ni kallar det.

    Eva
  • Tack Eva, vi kollar på Velinga också!

    För att förtydliga, menar Bengt Aggnäs i Västerbottens län?
    Och Eva menar Velinga i Västra götalands län?

    Tack!
  • Velinga i Västra Götalands län utanför Tidaholm ja. Tack så mycket!

    Eva