Olika funktioner för iOS och Android

Hej! Jag undrar varför appen har olika funktioner för Iphone & Android?
Jag har en Android & under kartor så har jag bara 3 funktioner medan i Iphones app finns det flera funktioner bland annat vågor. Har jag missat att göra någon inställning eller är det olika?

Kommentarer

  • Hej Lina!

    Du har inte missat något! Anledningen till att apparna ser lite olika ut är att vi är ett väldigt litet team, med bara en utvecklare per plattform. Men målet är att apparna ska ha samma tjänster, och kartorna jobbar vi med just nu. De kommer förhoppningsvis i höst.

    Ha det fint!