Jag tycker nya favorit-funktionen är svår att få en överblick över

Den nya funktionen Favoriter är inte något vidare. Ordet ”Favorit” är i fet text, men orten är i mindre och normal text. Det är svårt att hitta sin favoritort. Jag vet redan att den är en favorit, jag har ju lagt till den. Bättre att själva ortens namn är i fetstil.

Kommentarer

  • Hej!

    Vad tråkigt att höra att du inte är helt nöjd med favorit-funktionen, men också bra att du delar med dig av vad du vill ska förbättras.

    Vi har din feedback i åtanke när vi utvecklar funktionen!
  • Håller helt med Linda. Det är orten som bör vara i fetstil.
  • Hej,

    Tack för ytterligare feedback, det är jättebra att få veta vad ni tycker om nya favorit-vyn!
  • Tack för bra feedback, vi har ändrat i appen nu! Så uppdatera till senaste versionen av Klart!